בריף פרסומי לאסטרטגיה ראשונית

בריף פרסומי לאסטרטגיה ראשונית

תאריך הבריף:

הלקוח:

הפרוייקט:
לדוגמא: חבילת מיתוג בסיסית

המוצרים הפרסומיים:
לדוגמא: לוגו+סלוגן

  1. החברה, המפרסם:
    (תיאור חזון החברה/העסק, מטרותיה, פעילותה, כמה שנים היא קיימת, פעילות בעבר, מותגיה האחרים וכו')
  1. מטרות הפרסום:
    (מה אנחנו רוצים שקמפיין הפרסום ישיג בשנה הנוכחית)
  1. הסביבה התחרותית:
    (מי המתחרים, ומה מאפייני התחרות העיקרית של המותג – כולל מותגי החברה)
  1. קהל היעד:
    (מאפיינים דמוגרפיים ואחרים של קהל המטרה של המותג; קהל מטרה תקשורתי ומשתמשים)
  1. מיצוב:
    (איך היינו רוצים שהמותג ייתפס ע"י הלקוח: יוקרתי, עממי, מתאים לצעירים, פרוע, סולידי, קלסי וכו'.)
  1. צרכים שהמותג מספק:
    (אילו צרכים המותג מספק. אילו תובנות יש לנו מהשוק שאנחנו רוצים שהמותג יספק וכו')
  1. ערכי המותג:
    (איך המותג גורם לי להיראות בעיקר. לדוגמה: מתוחכם, מבין בקטגוריית המוצר, מצליח, צעיר, איני וכו')
  1. אני המוצר – אישיות המותג:
    (אם המותג היה אדם, איך היינו רוצים שהוא ייראה ומה תהיינה תכונותיו העיקריות. לדוגמה: צעיר, בינלאומי, מתוחכם, משכיל, בעל מקצוע חופשי, פתוח לסביבה, חברותי, מצליח, גבר או אישה וכו')
  1. תועלות ללקוח, מדוע יקנה את המותג:
    (הסיבות שבגללן יקנה את המותג, גם, מה היינו רוצים שתהיינה הסיבות. איך קניית המותג תגרום לצרכן להרגיש)
  1. ההבטחה הפרסומית:
    (מה מבטיח הפרסום הנוכחי: שתהיה מצליח, שילבין את הכביסה, שתקבל קידום בעבודה וכו')
  1. הסיבות להאמין:
    (אילו עובדות יש במוצר, מה אנחנו הולכים לעשות על מנת שהצרכן יאמין למיצוב, לערכים, לאישיות, לתועלות וכו')
  1. טון וסגנון:
    (איזו רוח היינו רוצים שתהיה לפרסום, איזה צבע – בהתאם לאווירה שהגדרנו במיצוב ה"אישיות")
  1. לוח זמנים לפרסום:
    (מתי היינו רוצים לפרסם – לפי עונות)
  1. תדירות הפרסום:
    (אחת לכמה זמן, לדוגמא: כל שבוע למשך חודש)
  1. תקציב:
    (הגדרת התקציב הכולל לשנה הנוכחית)
  1. המטלות לפרסומאית:
    (מה אנחנו רוצים שמשרד הפרסום יעשה. לדוגמה: הפקת מודעות למדיה, "חבילת" דיוור ישיר ללקוחות פוטנציאליים, יח"צ, מועדון לקוחות)
  1. לוח זמנים לפרוייקט:
    (מתי עושים מה. מתי פגישת ההכנה, מתי מציגים ומתי מאשרים קונספטים, מתי סקיצות וכו')
  1. חובה:
    (מה אנו חייבים שיהיה בפרסום. לדוגמה: בצילומים – סיטואציות חברתיות, או אנשים צעירים, או לקוחות וכו'. אולי אפילו נרצה שיהיה שיר קליט שמח וידוע)
    בוודאי נבקש: אסטרטגיה של קמפיין הפרסום גם לשנתיים הבאות.
  1. המשתתפים בפרוייקט:
    (א. מי אחראי לניהול הפרוייקט
    ב. מי משתתף באילו פגישות
    ג. מי מחליט)
  1. שת"פ של הלקוחות
    (על הלקוח להיות זמין ולספק מידע וחומרים קיימים בהתאם ללו"ז שנקבע)

הפעלות קבוצתיות
לחנוכה

לקבלת ההפעלה החוויתית למייל,
השאירו פרטים: