אני בטוחה שאת מבשלת נהדר וחותכת סלטים מרעננים, אבל בוודאי שמאז שהכרת את הסכין השויצרית במטבח ,נפתחו לך העיניים- מלאכת החיתוך והבישול הפכה לקלה, איכותית, מדוייקת ובעיקר השיגה תוצאות טובות יותר,

מזדהה, נכון??

קורס הנחיית קבוצות מוגש לך בקונספט ייחודי וחדשני שלא תמצאי כמוהו- פרקטי, יישומי מודלורי-כל שיעור הוא יחידת תוכן ענקית שמקיפה המון חומר מונגש וחיוני עם תגבור של הרבה מתנות ובעיקר-למידה חוויתית תוך התנסות מעשית ,סרטונים ועוד.

ובעיקר-מקצועי- אם את רוצה לעבוד כמו שצריך-ולהגיע לתוצאות מיטביות-

את חייבת את הקורס הזה, בשבילך!

הקורס הזה מיועד לכל מי שרוצה לגדול-להנחות קבוצות גדולות ומאידך- קבוצות דינמיות. בקורס סודות מקצוע למרצות בסדר גודל. 

הנה לך עולם התוכן והסילבוס המפורט: (כל הזכויות שמורות)

מטרת הקורס :

להקנות כלים מקצועיים להנחיית קבוצות, מיומנויות הדרכה מיטביות בגישה אימונית חיובית וזורמת, תוך הנאה וסיפוק של המנחה בס"ד

פיתוח מנהיגות והעצמת הכלים להנחיה תוך מודלים מקצועיים וחדשניים והרבה סודות מקצוע חיוניים!

הקורס מיועד ל:

מרצות/ מנהלות/מורות/ מאמנות אישיות/ מנחות קבוצות/

מנהלות קבוצות נטוורקינג, מנחות הורים /מנחות סדנאות / מטפלות רגשיות/פסיכולוגיות/ יועצות חינוכיות/מנחות סדנאות/ מדריכות צוותים/רכזות.

בגדול-מי שעובדת ועומדת מול קהל.

חלק א- הפסיכולוגיה של הקבוצה

נושא 1תהליכי הפסיכולוגיה של צוות/קבוצה

מהות קבוצה, סוגי קבוצות, קבוצה מקצועית מול קבוצה דינמית

קבוצות מגויסות לעומת קבוצות לא מגויסות

-תפיסת הקבוצה כשלם- גישת ה'מליאה', איסוף קבוצה, הכלל והפרט בתוך קבוצה

-שלבים בהתפתחות קבוצה-

שלבי החיים של קבוצה-חיוני ומרתק!!!

התנהלות הקבוצה בכל שלב, התנהלות הקבוצה

'גימיקים' לקידום קבוצה בשלב החיים.

נושא 2תפקידים בקבוצה/צוות-

הדינמיקה בקרב הקבוצה- תפיסת תפקיד בקבוצה לפי 'כובעים' שונים –טיפול בהתנגדויות.

טיפול בהתנגדויות גלויות וזיהוי התנגדויות סמויות ודרכי תגובה ופעילות מול 'קולות' בקבוצה.

הדרך להפוך כל קבוצה לדינמית (והרצאה לסדנה)

חלק ב- המנחה

 נושא 3-מנהיגות-

כלים לניהול קבוצה ברוגע ובמיומנות מתוך בטחון ויציבות-

שפת גוף- מסרים ישירים ועקיפים.

הנעה למוטיבציה של הקבוצה  לקבוצה אפקטיבית מתוך רצון להצלחת הארגון והקבוצה.

נושא 4- מסר סמכות-

הגדרת המושג סמכות –שימוש בסמכות-

איך ומתי? WIN WIN SITUATION

טיפול ב'משברים'.

טיפול בהתנגדויות

זיהוי התנגדויות גלויות מול התנהגותיות

נושא 5- תפיסת זהות  המנחה-

תפיסת תפקיד – סוגי מנחים

-סוגי הנחיה- הנחיית עמיתים- טיפול בהתנגדויות בהנחיה.

התנגדויות המנחה לפרט ולקבוצה

דיאלוג פנימי

נושא 6  – מיומנויות הנחיה-

סגנונות הנחייה בהתאמה אישית למנחה

הנחיית עמיתים- הנחיה עצמית של המשתתפים בקבוצה ע"י מנחה העל תוך המשגה והתבוננות על מרכיבי ההנחיה

-מודלינג – המנחה כדוגמה אישית וכ'פרסונה'

דיאלוג פנימי, רגע של אמת.

נושא 7 – בטחון מול קהל

מודל face  להרגעות

רמות מודעות,

הכנה והתמצאות בחור

כלים לזכרון

מיקוד בקהל אוהד.-פוקוס

אינטראקציה עם הקהל

שיתוף רגשי ושימוש עצמי

מיומנויות פתיחה- שאלות חיבור, מילתא דבדיחותא…

שימוש בהומור

רפלקציה- ארגון ,חזרה, וסגירת מעגל.

חלק ג-  הפרקטיקה

 נושא 8 –סדנה- שימוש בכלי עזר.

קבוצה עובדת,

התנסויות בשטח

שימוש בתרגילים, הפעלות, חוויות, עיבוד הפעלות

מהות תרגילים- תרגילי היכרות, תרגילים מחוללי שינוי, תרגילי חשיבה, דפי עבודה.

ODT-כלים להפעלת סדנת שטח בחוץ- מרצה אורחת

נושא 9 –  מיומנויות תקשורת-

סוגי שיקוף, פראפרזה,

רמות פרשנות וזיהוי צרכים.

סוגסטיה, ראפור –כלים מעולם הNLP,

אמנות התשאול-כלי חובה! סוגי שאלות

נושא 10- בניית תוכן-  סדר יום

-בניית מפגש –לו"ז-

-בניית סילבוס- פורמטים שונים

-תוכן מפגשים ועולמות ידע,

-בניית מצגות בתוכנות שונות +הערות למנחה – מרצה אורחת

– שילוב תוכן חיצוני כמו מצגות, סרטונים, עיבוד והנגשת החומר לעולמות התוכן

מודל 'קולב' למידה התנסותית.

נושא 11- פריימינג וסטינג בקבוצה-

אמנה, תיאום ציפיות, נהלים,

ר-פריימינג- שינוי בעת הצורך או בעת סטיה מהתוכן, מהטיימינג.

הולדינג-איסוף קבוצה ועוד

מליאה, זכרון שמות, סדר ישיבה

רפלקציה-משוב קבוצות-תפעול סבב משוב, איסוף פידבק מעמיק, תרגילים לאיסוף קבוצה בסיום

נושא 12 –פרזנטציות

הנחיה מול הקבוצה של מיני-סדנה

איסוף משוב מקצועי לתוכן

פידבק אישי –בסבב מחמם.

נספח א:   [ רק לסילבוס שנתי]

פרקטיקום-

סופריז'ן לפרקטיקום

תיווך והשמה בארגונים לקראת הפרקטיקום

מנטורינג

נספח ב:  [ רק לסילבוס שנתי או בקורס נפרד]

שיווק –להרצאות ולסדנאות -4-10 מפגשים

פרזנטציה-יצירת בידול

שיווק עצמי- נאום מעלת-שיחת שיווק יזום

שיחת מכירות טלפונית נכנסת

נטוורקינג- מודל מעגלי השפעה

שפה לקוחית ושפה מוצרית

מודל רווח וכאב

בניית מיתוג ומודעה- קריאייטיב וקופי

הקורס מועבר בשיטה אינטגרטיבית של לימודי תיאוריה והמחשות ולמידה מעשית חווייתית.

בנוסף, בכל נושא יוצגו סרטונים ממחישים והפעלות חדשניות.

מחכה לך!

לבדיקת זכאות למענק וסבסוד הקורס שלחי מייל ל: [email protected] 

או מלאי את השאלון>>

תקבלי תשובה על גובה המענק תוך 24 שעות,

ותוכלי להשתתף בקורס המרוכז והמדהים הזה!

ליצירת קשר: [email protected]

קורס להנחיית קבוצות- גיטי וייספלד

מה שלומכן מנחות מופלאות?
 
זוכרות שדברנו על האפשרות לקבל
תעודה מקצועית אקדמית 
של אוני' בר אילן לקורס המשך?
מדובר בתעודה ממש שווה. 
ובקורס מרתק!
 
בעבודה אינטנסיבית , הצלחנו לגייס 
את הפקולטה ללימודי חוץ
של אוני בר אילן-נתיבי ידע.
לתת לנו קורס המשך עם תעודה 
של האוני' במחיר מעולה!
 
מדובר בלימודי תעודה של 140 שעות אקדמיות.
היות שזה מתוקשב-למידה מרחוק עצמאית(לא בזום)- תוכלנה ללמוד במהירות ואיך שנח.
 
שם הקורס:
מנהיגות בהנחיית קבוצות-
לא התכנים שאתן מכירות.
דוגמה לחלק מן הנושאים:
  • ניהול קונפליקטים
  • משחיקה לצמיחה
  • חסמי הצלחה בהנחיית קבוצות
  • פיתוח מנהיגות -חזון אישי
  • למידה מרחוק.
  • ועוד הרבה תכנים מרתקים
זה תלוי בקצב שלכן
ויכול להיות ממש מהיר וקל.
 
 
למה אני צריכה ללמוד אם אני ממש מעולה ומקבלת פידבקים מצויינים?
אם נולדתי ככה, עם הכריזמה, 
היזמות ויכולת ריתוק קהל?

או שאולי אני יכולה לפתח את זה עוד?
אבל באמת שאין לזה סוף, גיטי.
יש כל כך הרבה מסלולים והצעות 
שאני מרגישה ממש טובעת.
ואף אחד לא באמת מבטיח לך הצלחה בסוף הדרך.
או יותר כסף.
 
נו ,מה את אומרת?
שאלתי את פנינה.
את באמת כזו מנחה ותיקה , 
כזו מיומנת בלי עין הרע וסיעתא דשמיא ענקית
 כובשת במות ואנשים! 
מי אמר שהקורס מתאים לך?
 
את האמת? גיטי,
אני מרגישה פועלת מהבטן, 
עובדת לפי אינטואיציה וזה נחמד. 
אבל פעמים רבות אני לא יודעת 
האם פעלתי נכון ומרגישה צורך לכלים מדוייקים .
 
אם כך, מקומך איתנו!
 
 
אם את מרגישה שגם את רוצה להתקדם 
לתפקיד הנחיית קבוצות בעידן הנוכחי.
או לדייק את ההנחיה שלך בקורס מקצועי ,
חווייתי ועשיר-מקומך איתנו!
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הפעלות קבוצתיות
לחנוכה

לקבלת ההפעלה החוויתית למייל,
השאירו פרטים: