ניהול עצמי הוא הטרנד העדכני בעולם הניהול.
מה שיפה באופנה הזו- היא הפואנטה הנכונה שבגישה.
עד לא מזמן, נעזרו רוב המנהלים במזכירות צמודות, עוזרי מנכ"ל, רל"שים וכל זה.
לאחרונה, מתחוללת מגמת שינוי בעולם הניהול המכוונת לניהול עצמי.
המנהל אחראי על ניהול סדר היום שלו, על קביעת הפגישות ברמה העצמאית.
בניגוד למה שניתן לחשוב-הגישה מאפשרת חסכון בזמן, שליטה על הלו"ז ובעיקר- קבלת החלטות עצמאית בהקשר לסדר עדיפויות של הפעילות.
מהיום המזכירה אחראית על ניהול תיק הלקוחות, ארגון המשרד ואולי קניית החלב לקפה.
נסו את זה ולא תתחרטו.