נאום המעלית

נאום המעלית

הכלי העיקרי לשיווק עצמי למשרה המבטיחה בס"ד

רקע:

נאום המעלית הינה שיטה להציג נושא בתמציתיות מירבית, במטרה למשוך את תשומת לב השומע/ת כך שירצו לשמוע יותר על הנושא. זאת מטרת השיטה, לתפוס את תשומת הלב – כך שהמקשיב יבקש לשמוע עוד. השיטה באה למנוע את טעות נפוצה של יזמים – להציף בפרטי פרטים את השומע ולשעמם אותו. השיטה פותחה ע"י יזמים המבקשים את תשומת ליבם של משקיעים פוטנציאליים בעולם עמוס פניות דומות.

שלבי הדיאלוג:

  1. נאום המעלית:

א. מי אוכלוסיית היעד, מה הצורך שלה שאתם הולכים לענות עליו?

ב. "חזונצ'יק" מה ישיגו המעסיקים אם ישלבו אתכם בעבודה?

ג. כיצד את חושבת שדווקא את תוכלי לתרום לחברה/למשרד/לארגון?

ד. איך (לא למה) הפתרון שלכם טוב יותר מהפתרונות הקיימים או המוצעים ע"י אחרים – מהו הייחוד של הפתרון שלכם?

כעת עצרו, וודאו שקהל היעד מעוניין לשמוע עוד…
אם את נשאלת שאלות עניין –
סימן שהצלחת לעניין – ואז,
כדאי להיות מוכנים עם האינפורמציה הבאה:

  1. מה הביא אתכם להגיע לעסוק דווקא בתחום זה?
  2. נתונים (Factoid) – קשור ו- מעניין, פחות ידוע, מפתיע.

הפעלות קבוצתיות
לחנוכה

לקבלת ההפעלה החוויתית למייל,
השאירו פרטים: