עקבי או נודניק – שיטת נטוורקינג למנהלים
מקובל להתקשר 3-4 פעמים בגישה מסוימת שפיתחתי,
ואם לא הולך, לפנות לגורם אחר בארגון.
השיטה: ציר האסרטיביות
פאסיביות | אסרטיביות | אגרסיביות |
![]() |
לברר אם החומר שלי הגיע, או האם פנויים עכשיו לשמוע על משהו שיקדם אותם/ יתרום להם מאד וכו'.
כדאי להשתמש בשם של מישהו מוערך שהפנה אותך.
אח"כ – להתקשר, לתזכר ולבדוק מתי נח לדבר (ולא – האם…)
ואז – עוד פעם, פעמיים – ולציין שהצטבר אצלך עוד מידע/תועלת/חידוש בינתיים.
אופן תפעול השיטה 'דה פאקטו'
- בכל טלפון מציינים משהו חדש שהשתנה מאז הפעם הקודמת
- בכל טלפון לחתור לפגישה – עד 4 פניות
- כדאי לגבות טלפונים במייל ולהיפך
- בכל טלפון לברר פז"מ[*]
טלפון 1: נאום מעלית – שמי, מה אני עושה, שמעתי עליכם שאתם כ"כ מיוחדים /יעילים ב…, הפנתה אותי X, ואני מאד אשמח להתחבר ולתרום/לראות איך אנחנו משת"פ,
לסקרן את המנהל עם סיפור, מונח מקצועי, רקע השכלתי ממותג,
שם מותג של לקוח /ארגון קיים.
טלפון 2: לתזכר נאום, האם התקדם, מתי תרצו להפגש?
סיפור הצלחה.
טלפון 3: לחדש במשהו שפיתחתם לאחרונה – שיטה, מוצר וכד',
לקוח חדש גדול – להכניס גורם תחרותי,
וכן לחדש – משהו ששמעתם על אותו מנהל או ארגון, מידע שנחשפתם אליו – עדיף מחמיא, או מידע שהבהיר עד כמה השת"פ דווקא ביניכם כספק וכארגון יכול להועיל ללקוחות הפוטנציאליים.
טלפון 4: לשאול האם יש רצינות לקדם את השת"פ, כי חשוב לכם להבין היכן אתם עומדים,
לתזכר שם הפניה ממותג,
לחדש תועלת שיכולה לצמוח לארגון ו/ללקוחות.